Wednesday 18 December 2013

Untitled 1.0

Erau pasari in casa mea
in ziua aceea.
Intrand pe toate usile,
prin toate geamurile.
Iar eu priveam
umbland prin camera
picioarele mergand intr-o directie
iar gandurile in alta.
M-am asezat pe scaun,
contempland umbra
crimelor la care am asistat.
Si sorbind, am oftat
vazand ca e sange
in ceasca mea de ceai.

Dar mainile mele intinse,
cautau porti spre alta dimensiune
Unde oamenii nu se leaga de baloane
atunci cand plutesc peste lume.
Ti-am oferit sa cresti
un vis de afectiune,
o mana ce creste dintr-un ghiveci
doar sa te mangaie.
Pentru ca stiu cum e,
am avut si eu un arbore in loc de cap
dar straini ce nu suporta verdele
au venit in noapte si mi l-au taiat.
Trebuie sa abandonam lejer
fascinatia pentru lenjerie.
Care ne-a sters fetele,
si le-a ars ca pe hartie.
Fie asta fie vom risca
sa ne donam timpul de pilda, 
precum camionagii biofobi
cu mustati de feriga.

No comments:

Post a Comment